luni, 20 iunie 2022

Mă bucur că sunt contemporan cu VOI!

PRIETENILOR
Mă numesc George Terziu,
Atât.
În fiecare zi mă leg cu sentimentele voastre de gât
Cred că dacă vă dau o bere o să fie mai bine
Ca în filmul acela cu “un om şi un câine”
Gândurile voastre le-am pus în rama din piept
Să îmi fie aproape atunci când vă aştept
Vă asigur de toată dragostea mea
Şi o să vă dau locul lângă mine, pe stea
Vom călători prin spaţii deschise
Mai aproape de poezie şi vise
... Mă numesc George Terziu,
Atât.
În fiecare zi mă leg cu sentimentele voastre de gât.
SCURTA BIOGRAFIE
Fondator a doua cenacluri literare în Timişoara
Premiat în 1983, locul 1 pe ţara la Festivalul studenţesc de la Iaşi.Cu proză scurtă fantastică.
Interzis de regimul comunist în acelaşi an.
Refuzat Certificatul de revoluţionar în 1989. S-a scris în presa naţională de asta. În presa din Timişoara, NU.
Stabilit temporar oraşe din ţară (Constanţa, Satu Mare, Bucureşti, Piteşti)
Scriitor poezie, proză scurtă, eseu, literatura sf., piese teatru, critic literar
Editat mai multe cărţi cu temele de mai sus
Realizator emisiuni tv cultural la 2 televiziuni pe cablu. Emisiuni culturale şi economice.
Director Editura Inspirescu. Participant la 5 Târguri de carte internaţionale.Cu stand propriu.
Editat cărţi la peste 250 autori
Realizat 35 antologii literare teme diverse
Realizat coperţi şi grafica la peste 130 cărţi.
Premiat ICR pentru literatură.
Sponsorizat cărţi şi antologii literare.
Am avut primul ziar particular după revoluţie în Timişoara, MOZAIC
Partener Festivalul literar internaţional Rotonda Plopilor aprinşi Râmnicu Vâlcea
Partener Festivalul de aforisme din Tecuci
Realizator din fonduri personale 2 reviste: Cervantes (cultura) şi Tinere elite (Copii talentaţi)
La Tinere Elite, partener Academia Oamenilor de ştiinţă
În 2022 va lansa a 3-a revistă, despre seniorii activi din România “TÂNĂR DE MAI MULTĂ VREME”
Membru şi Partener Consiliul Mondial al Românilor de pretutindeni.
Partener UZPR (Uniunea ziariştilor Profesionişti).
Preşedintele UNIUNII NAŢIONALE A CENACLURILOR LITERARE
Preşedintele Asociatiei NAŢIONALE A COPIILOR TALENTAŢI
Preşedintele ONGului TINERI DE MAI MULTĂ VREME
Are 8 grupuri diferite pe Facebook
Redactor la diverse reviste literare
La Bucureşti a realizat manifestări publice la Muzeul literaturii române în fiecare lună.Si în alte locatii.
Partener evenimente diverse, culturale, din România
AUTODIDACT “PROFESIONIST”
Vânator de talente literare

George TERZIU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu