duminică, 19 iunie 2022

NEDUMERIRE

 


Nu mai scrie nimeni nimic de Filiala Baia Mare a LSR? De revista "Freamăt", nimic?  Gelu Dragos, doar ai fost redactor pe linie de poezie la această publicație. De fapt, când la o revistă este perceptia să se publice doar ei pe ei în nouă din zece pagini, cei din colegiul de redacție, nu iese până la urmă nimic amiabil. A fost ieri, 18 iunie 2022, o întrunire a LSR în sala "Ion Burnar" la BJPD BM, cu 7-8 persoane, dar cei care conduc "foarte bine" această formațiune culturală domniile Carmena Baintan și Milian Oros nu au fost prezenți. A postat cineva, nu spun cine, doar că e o doamnă,  câteva imagini cu cei prezenți pe facebook dar a șters postarea. La masa din față a fost doar scriitoarea Aurelia Oancă. Așa s-a văzut în imagini. Eu voi cere domnului Al. Florin Țene să mă detașeze la filiala Cluj, sau la alt județ apropiat de Maramureș, altfel voi înmâna personal retragerea mea din LSR deoarece o formațiune culturală nu trebuie să vizeze doar interesele unor anumite persoane ci o colaborare amiabilă intre toți membrii formațiunii și chiar din alte cercuri literare să atragă scriitori la întrunirile ligii,  așa cum colaborez eu la revista Sintagme codrene. La imaginea mea pe plan literar nu mă interesează nici cât un bob de piper ceva legat de aceasta filială, cum nici la alții de alții sau de mine, nici vorbă, ci doar de ei, dar sunt scriitori în cadrul LSR (chiar destul de mulți) în alte judete, cu care colaborez foarte bine la revista fondată de mine și de asemenea prin alte colaborări pe linie literară. Eu nu- i doresc "destrămare ușoară", acestei filiale, cum spun unii că se va întâmpla, ci să se regrupeze măcar ca atunci când frecventam și eu ședințele din cadrul acestei formațiuni literare.

Autor: Vasile Dan Marchiș

Foto 1: Arhiva personală GDL






3 comentarii:

  1. Poate ai norocul si te detaseaza la filiala de peste Prut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate il detaseaza la vreo forma de invatamant pentru retardati sau indecisi profesional dar clampanitor incurabil, asa cum este VeDeM!

    RăspundețiȘtergere