duminică, 21 iulie 2024

Căutând prin cutiile cu manuscrise și cărți publicate , acum, 20 de ani....

Am publicat în 30 de ani, doar 5 cărți de poezie și două cărți despre francmasonerie...

Am în ” cufărul cu manuscrise”, aproape 2000 de manuscrise, dintre care inedite ( adică...nepublicate !) cam 1500 de fantum-uri... Eh, acea formă fixă de poezie: FANTUM.

Nu am mai publicat nicio carte din anul 1999 !
Despre mine au scris câțiva membri ai Academiei Române, alți critici literari de prestigiu, profesori universitari etc.


Am o carte de referințe critice despre fantum-urile cuprinse în cartea mea Amintirile Sufletului, publicată în 1999... Referințele critice au apărut în diverse reviste literare , cum ar fi Convorbiri literare ( celebra de la Iași), Luceafărul ( ediția veche, nu revista condusă o vreme de ”potlogarul” Gârbea,numită Luceafărul de...), Literatorul etc.
Cartea de referințe critice ( semnează: acad. Eugen Simion, acad. Alexandru Balaci, acad. Ștefan Augustin Doinaș, acad. Alexandru Piru, Cezar Ivănescu, Barbu Cioculescu etc.) este inedită... Am refuzat să o public, stă ”în sertar” de mai bine de 20 de ani... Să mai stea, că nu mă înghesui ca toți papuașii literari spre glorie...
Eminescu avea un cufăr de piele, primit de la tatăl său...
Eu am două genți de piele, cu cifru..., pline cu manuscrise...
Desigur, nu poți să faci comparație între un cufăr și o geantă cu cifru..., alte vremuri..., alți critici ...Literatura Română nu mai are un Maiorescu. are un potlogar de Nemanolescu...și un pezevenghi de poet care a furat de peste tot, a plagiat luminat de faruri..., dar deh, e susținut de camarilă...
Nu aștept un maiorescu, pentru că el nu există...
Să ne amintim că Maiorescu a fost și politician..., ministru etc. Avea putere...Caragiale ne-a spus multe despre cei de atunci... Acum, e aceeași situație, dar mai tragică pentru națiunea română... Nu mai există patrioți adevărați în clasa politică, sunt doar hoți și ticăloși...Nu mai există un real interes pentru CULTURĂ, pentru patrimoniu național...
Camarila politică sprijină multiculturalismul... , care nu va da niciodată mari valori culturale...Lăsați teoria creuzetului etc. E masonică... Marile personalități creatoare de CULTURĂ autentică, sunt geniile care se nasc din specificul național ...
Națiunile dau geniile..., nu ghetourile formate din emigranți dezrădăcinați de spiritul din care provin...
Vă dau un singur exemplu: Constantin Brâncuși, deși autoexilat, a schimbat ARTA, a revoluționat-o, prin esențializare...Găsim în arta sa Specificul NAȚIONAL românesc... Nu inspirație din arta africană, așa cum cârcotașii au tot încercat să susțină, spre DEZNAȚIONALIZAREA încă odată a lui Brâncuși...
Cât a trăit, țara lui: România, nu l-a recunoscut...
Am fost invitat să plec defintiv din România, mi se acordase greencard-ul... Nu am putut să accept! A fost SUA...
Oficialitățile din Canada , de curând, m-au informat că pot să mă stabilesc la Quebec..., Nu am acceptat...
Nu, dragii mei, prefer să stau aici, în țara mea: România...
Dușmanii tot spun, pe la spatele meu, că nu aș fi român...
E absolut neadevărat... Sunt român vechi, machedon, după tată, iar după mamă, tot atât de vechi... Unul din străbunicii mei dinspre mamă, a fost primarul Ieșilor ( Iași), se numea Bădărău...Grecii au preluat de la machedoni numele meu de familie: FANTARAKI ( fandarac, e pomenit de Strabon! Căutați...). GLYKERIA ( o mariatănase a românilor) are mai multe cântece populare grecești... Căutați, ascultați... Numele meu e cântat de această minunată interpretă... Numele meu, la greci, înseamnă oșteanul regelui, de fapt, apărătorul regelui...
Eu am scris un fantum: Regele Lumii... Căutați, vedeți Amintirile Sufletului,ediția 1999, p.27.
Pe 20 mai a.c., împlinesc 61 de ani...
Marin Sorescu era primit în Academia Română, mult mai devreme de această vârstă, la 56 de ani. A decedat în 1996, la 60 de ani. Îi respect memoria, să fie foarte clar. A fost un mare scriitor.
Eu sunt singur, nu am făcut pact cu niciun partid politic, spre a fi numit...ministru ș.a.m.d.
Statul român nu a contribuit cu nimic la promovarea mea, ba dimpotrivă... Nu am fost publicat și tradus ca alții în toate limbile Pământului... Nu aștept nimic de la acest stat minimalist care va duce la prăbușirea definitivă a țării noastre : România... Statul ăsta minimalist e o adunătură de hoți și de ticăloși, de miniștri, de senatori și deputați, de infractori și de funcționari publici care vând la interlopi , bucată cu bucată, țara.
Vă scriu, atât...
Am tot încercat de mai bine de 7 ani să schimb ceva în mentalitatea comună... Să reînviu tradiția culturală a țării, pe linia Junimii... Nu am avut cu cine... Nu am fost sprijinit de nimeni... Ba chiar am fost bârfit de către alți scriitori...
Încerc să reeditez Revista Scriitorul Român, să editez și o nouă publicație: Revista Poesia...
Nu am cerșit bani de la statul minimalist, nu am accesat ”fonduri europene”, pentru că nu mi se vor acorda, desigur!
Politica mea culturală e pentru NAȚIUNEA ROMÂNĂ, nu cea a globalizării excesive... Sunt pentru o Europă a Națiunilor, nu a amestecului rasial, a politicii ”corecte” !
Poate că m-am ”întins” cam mult...
Vă mai spun doar atât: nu contează numărul cărților pe care le veți publica, ci doar calitatea textelor literare.
Nu căutați o glorie pe care nu o veți avea, în final...
Eminescu , în timpul vieții lui, a avut o singură carte publicată de Maiorescu, și atunci, Poetul Național s-a revoltat, a spart vitrinele librăriei în care era expusă...
Sunt creștin ortodox, nu sunt francmason. Respect religia fiecărui cetățean al lumii.Nu sunt împotriva NATO sau a Uniunii Europene. Sunt pentru România. Militez pentru reîntregirea neamului românesc...
Nu mă interesează să devin membru al niciunui partid politic.
Cred cu tărie în rolul societății civile.
Aștept reacțiile voastre,textele voastre, orice spriin pe adresa de e-mail: institutuleminescu@yahoo.com
Vă doresc multă sănătate!
Să auzim de bine...

avocat & scriitor,
președinte al Institutul Eminescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu