marți, 9 iulie 2024

Îmbătrânesc cu demnitate, umor și seninătate....



Nu recurg la ridicare de greutăți sau Botox și știu că, după standardele de la Hollywood, îmi risc cariera.

Dacă nu vor să-mi dea un rol pentru că arăt bătrână, înseamnă că eu produc proiectul și eu aleg pe cine vreau. Important este să nu iau meseria asta prea în serios. Cunosc o mulțime de mame care se luptă să ajungă la sfârșitul lunii.

Pentru a face față cheltuielilor: acestea sunt problemele serioase, acestea sunt femeile pe care le admir, care sunt frumoase și bune chiar și atunci când e greu, chiar și atunci când totul este dificil.

Sincer, am și alte temeri.... Mă tem pentru copiii mei, că nu îi pot proteja de oricine vrea să profite de ei...

Pentru mine este mai important să fiu bine și să fac familia mea să trăiască bine...
Sunt binecuvântată și apreciez tot ceea ce am!

Sunt recunoscătoare pentru soțul meu și pentru copiii mei în fiecare zi.
De aceea, pentru mine, cele mai importante momente ale zilei nu sunt niciodată cele pe care le petrec pe platou, ci cele cu care iau micul dejun cu familia pentru că vorbim despre orice. Este un moment magic.
Julia Roberts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu