marți, 23 iulie 2024

ANUNȚ

Pentru cei care AU PARTICIPAT, în anul 2022, în TABĂRA LITERARĂ ,,OPREȘTE-MĂ, LA TINE, MARAMUREȘ! OPREȘTE-MĂ, ÎN TINE, ANOTIMP!"...

Cu siguranță știți că este vorba despre un premiu, în valoare de 1000 ron, oferit de col. (rtg.) Gavril Babiciu.
REMEMBER ACTIVITĂȚI TABĂRĂ, 2022:
- în ziua de sâmbătă, am organizat o excursie, la CASA MEMORIALĂ ,,VASILE LUCACIU", din ȘIȘEȘTI (MM).
Nu se pot uita ușor astfel de întâlniri. Am fost primiți, cu imensă căldură de gazda de-acolo. Inclusiv, primarul Comunei Șișești, a fost prezent.
CERINȚE/CONDIȚII:
- impresionați și noi, participanții în tabără, dar și gazdele noastre din acea vreme, s-au gândit (și le mulțumim pentru toate!) că noi scriitorii, am fi cei mai potriviți în a scrie despre PERSONALITATEA LUI VASILE LUCACIU - o poezie, o lecție de istorie cu referire la activitatea lui Vasile Lucaciu, o părere despre buna primire de la Casa Muzeu Șișești, o impresie... orice, în fapt, dar OBLIGATORIU să se lege și de VASILE LUCACIU.
ATENȚIE
Pe lângă premiu propus (1000 ron), toate creațiile trimise (chiar și cele nepremiate!), vor fi publicate în volum ȘIȘEȘTI - VATRĂ STRĂBUNĂ, coord. col. (rtg.) Gavril Babiciu.
Eu zic să îndrăzniți! Nu aveți nimic de pierdut! Nu am întrebat dacă există un termen până la care să fie expediate creațiile Dumneavoastră. Întreb și vă comunic în timp util!
Doamne ajută!

VASILE BELE, fondator tabără

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu