vineri, 19 iunie 2020

LUMEEE,LUMEEE,CE FERICIT SUNT!


De anul trecut și până acum am fost publicat în 12 reviste literare din mai multe județe ale țării.În 9 dintre acestea am mai fost publicat și până acum în cel puțin 3 numere din fiecare .Da domnilor.Unele dintre acestea SUNT ”Familia” din Oradea,”Meridianul Cultural Românesc”din Vaslui”,”Plumb” din Bacău,”Caligraf”din Alexandria,”Boem@” din Galați,”Mărturii culturale” din Satu Mare,”Sintagme literare” din Timiș.”etc...și în câte și mai câte reviste din alte județe ale țării Și mi-au mai trimis pe email mesaje de la încă 5 reviste până acum că mă publică în numerele lor următoare.Sunteți curioși?Nu vă spun domnilor ! Veți vedea la momentul când le voi prezenta pe pagina mea .Stați domnilor că aici nu fac la nimeni concurență!Toți aveți ca mine email prin care puteți trimite materiale la ce reviste doriți.Cum am spus,prin asta nu fac la nimeni concurență! Nu voi da năvală la concursuri de poezie,stați liniștiți că acolo se dă doar un ”carton”/cunoștință și ”n” și”n” cartoane de acest fel la o sumedenie de piloși pe bandă rulantă,scuze !,dar numai printr-o ”diplomă” de acest fel, nu vă publică nimeni în unele reviste literare din țară dacă nu aveți valoare.Că vă publică în una două reviste în jurul casei că vă cunoaște-ți voi între voi ,cu atâta rămâneți!Cei care veți primi cartonul acela doar prin cunoștințe și prin ”recomandări” adică, dacă și-a pus cineva o vorbă,fie din indulgență sau din cutare sarcină de serviciu sau de alte privilegii politice,cu acel carton veți rămâne dacă nu veți avea valoare în a scrie texte de calitate care se cer în unele reviste care se respectă.Așa că domnilor literați eu nu fac la nimeni concurență la premii,niciodată.Mă refer la creații poetice! Cum aș putea eu face concurență celor cu cunoștințe când niciodată n-au luat premii unii mari poeți din România doar pentru valoare dacă nu au avut cunoștințe pe plan literar sau politic pe măsură,începând cu marele nostru poet național Mihai Eminescu apoi,Nicolae Labis care prin capodopera Literaturii Române ,Moartea căprioarei și alte creații care dau mărturie că nu avem azi poeți în viață născuți în România de asemenea valoare dar niciodată n-a luat un premiu în plan literar,și alți vreo 20 mari poeți români care deși au avut valoare n-au luat niciodată un premiu pe plan literar,acest lucru pe mine m-a întărit în spirit deoarece având o diplomă la mână,asta nu înseamnă că ai neapărat valoare!
Vasile Dan Marchiș

Notă. CUM AI PUNE SAU AI LUA O GĂLEATĂ DE APĂ DIN DUNĂRE...
Un anumit literat din Maramureș,mi-a ”confirmat ” faptul că nu mă mai bagă în seamă deoarece legat de unele proceduri de premiere a unor scriitori am menționat ceva aspecte și că fără un anumit premiu eu am fost publicat de anul trecut și până acum în 12 reviste din tot atâtea județe ale țării fără să dau la nimeni nici 5 bani,Pe unele dintre acestea le-am menționat în materialul meu din cronologia mea,Însă pot să afirm deschis că dacă ar fi acest literat chiar unul dintre nominalizații la Premiul Nobel pentru Literatură,(dar nu este) ar însemna pentru mine între miile de nominalizați de acest fel din toți anii,cum ai pune sau ai lua o găleată de apă din Dunăre,că la câte reviste pot eu publica după valoare nu după cunoștințe ca el,nu mă privește ce a spus când nu a reușit în 20 de ani de când se tot laudă că scoate un volum de versuri și încă nu a reușit ci se tot pune cu relatări pe bloguri ba spunând de x ba de y laude de tot felul probabil cu ”speranța”că-i va publica gratis cineva prin cunoștințe un volum de acest fel.Eu ce am scris în materialul LUMEEE,LUMEEE CE FERICIT SUNT ! de mai jos pe care l-am postat în cronologia mea și pe alte publicații,poate să facă pe oricine invidios că nu mă interesează,dar asta este realitatea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu